ליווי משפטי מקצועי בכל ענייני העבודה שלך

ליווי משפטי מקצועי בכל ענייני העבודה שלך

יחסי עבודה הם תחום מורכב מאין כמותו. דיני העבודה מספקים לשכירים מנגנוני הגנה רבים, על-מנת לשמור על זכויותיהם, ובמקביל ישנם כמובן גם מקרים שבהם מעסיקים זקוקים להגנה משפטית על-מנת שהאינטרסים שלהם לא ייפגעו. עו"ד לענייני עבודה עם ניסיון רלוונטי מסייע הן למעבידים והן לעובדים, בהתאם לצורך, במגוון רחב של מצבים אפשריים. זהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין שפירא בוטרמן, לאחר שנים רבות של מתן שירותים משפטיים בנושאים שונים.

הנושאים שבהם מטפל עו"ד לענייני עבודה

* עריכת חוזי העסקה – הן חוזים אישיים בהתאמה מלאה לדרישות הספציפיות של המעסיק והעובד, והן חוזים קיבוציים, בהתאם לכל החוקים והתקנות בתחום.

* קבלת עובדים חדשים – סיוע למעסיקים לקלוט עובדים חדשים בהתאם לכל הדרישות שמציבים דיני העבודה.

* ייעוץ לגבי פיטורין – כל מעסיק רשאי כמובן להפסיק להעסיק עובד או עובדת, אבל תנאי הכרחי לכך הוא קיום הליך מסודר. פיטורי עובדת בהריון מחייבים קבלת אישור ממשרד הכלכלה. בכל מקרה מומלץ להיעזר בליווי משפטי צמוד על-מנת שלא להיחשף לסכנת תביעה.

* הפרת זכויות הנוגעות לשכר – סיוע לשכירים שזכויותיהם קופחו. בפרט מטפלים עורכי דין לענייני עבודה בסוגיות של הלנת שכר, אי הפרשה לחיסכון הפנסיוני, אי תשלום דמי הבראה ואי תשלום עבור שעות נוספות.

* התעמרות בעבודה – סוגיה סבוכה מפני שנדרשות הוכחות חד משמעיות לקיומה של התעמרות מצד המעסיק או מצד עובדים אחרים. בהתאם כשעובד חש כי התעמרו בו ההמלצה החשובה ביותר היא לפנות אך ורק לעורכי דין בעלי ניסיון.

ניסיון רחב שמתורגם לשירות מדויק ומועיל

עו"ד לענייני עבודה הוא סמכות מקצועית שמספקת שירות מועיל הן למעסיקים והן לשכירים. במשרד עורכי דין שפירא בוטרמן אמונים על טיפול מדויק בכל תיק, תוך תשומת לב מרבית לכל פרט רלוונטי. המשרד המשפחתי פועל בהצלחה מזה למעלה מ-50 שנים, כשתחילה היה זה עו"ד משה שפירא שהוביל אותו, וב-2017 הצטרפה למשרד אחת מבנותיו, עו"ד מרגלית בוטרמן, לאחר 20 שנות עשייה משפטית בשירות הציבורי. הניסיון הרב מתורגם לבקיאות מעמיקה, ובהתאם איכות השירות.

דילוג לתוכן